Vine vine primăvara, cu lepşe din nou

Cum fac şi io puţină pauză la postat (din lipsă de inspiraţie şi chef..), cum se aruncă cu lepşe în mine. Una de la Roxi, una de la soră-mea şi de la Cătă. O să răspund prima dată la cea de la Roxi, fiindcă mi-e cam lene să le execut pe amândouă acuma.

So, let's fill in the blanks:

Sunt: imprevizibilă, trec uşor de la o stare la alta.
Aş vrea: ca ziua să aibă cel puţin 30 de ore, iar organismul meu să fie funcţional cu 4 ore de somn pe noapte.
Păstrez: toate filmele pe care le-am văzut şi jurnalele mele din clasa a 7a şi a 8a + oracolele de prin clasa a 4-4a.
Mi-aş fi dorit: să pot cânta mai bine la chitară.
Nu îmi plac: oamenii care te iau la dans, fără ca măcar să îi cunoşti sau să îi fi văzut la faţă până atunci. Fac urât (prietenii ştiu :) )
Mă tem: de lifturile comuniste, la care nu stau uşile închise cum trebuie, şi mai ales, nu au semnal de alarmă în caz că mă blochez.
Aud: mai bine decât aş vrea, câteodată. Acum am otită, deci nu se pune.
Îmi pare rău: pentru că sunt mult prea insensibilă câteodată, vizavi de persoane care nu o merită.
Nu sunt: nimic din ceea ce par când mă vezi pentru prima dată. \m/
Dansez:
tot ceea ce e dansabil.
Cânt: aproape orice îmi place şi ştiu. Oricând. Oriunde. Chiar şi pe stradă, dimineaţa pe la 4. Trează sau nu. Şi mai ales, oricând se aude o chitară.
Niciodată:
nu conduc în stare de ebrietate. Poa să ardă tot satul că nu mă urc la volan dacă am băut o bere.
Rar: mă supăr cu adevărat. Ca ardelenii, oameni calmi da şi când îi scoţi din pepeni, să nu stai prin preajmă.
Plâng: foarte rar. Doar ca să îmi descarc nervii. Asta ca să nu îmi vină alte idei gen .. spart obiecte sau.. oameni :))
Nu sunt întotdeauna: pe măsura aşteptărilor unora.
Nu îmi place de mine: când sunt beată. Vorbesc tot aiurea şi nu îmi pot coordona mişcările. Not good at all for me. Too independent.
Sunt confuză: când oamenii nu ştiu să spună verde în faţă ce părere au referitor la o chestie. Şi se tot fofilează. Mă derutează. Îmi place să am lucrurile clare în minte. Şi informaţia completă.
Ar trebui: să nu mai scriu atâta fără rost şi să mă pun şi io să mănânc.


1 comentarii to "Vine vine primăvara, cu lepşe din nou"

Despre



Puzzle piece

Blog cu personalităţi multiple.

Din urmă...

Câţi m-au vizitat până acu:

logo SF

Web hosting for webmasters