Oneitis şi americanii

Vorbeam azi cu un prieten pe net. Şi ajungem la un moment dat cu discuţia la faptul că lumea mai tot timpul apelează la mine pentru sfaturi... sentimentale. Nu ştiu de ce, fiindcă nu mă consider tocmai în măsură pentru asta.
Iar el mi-a zis: Probabil o fi asta cauza pentru problema lui?
Ce veţi găsi la linkul ăsta e definiţia foarte expresivă a unei boli cică, oneitis, adică atunci când eşti obsedat de o singură femeie şi vorbeşti nonstop despre ea. Cred că teoria se aplică la ambele sexe :))

Şi în plus, asta mă împinge să revin iar la teoria cum că americanii dacă au o problemă, inventează urgent o boală. La fel e şi cu sindromul Tourette. La fel şi cu oneita asta, sau cum s-o fi traducând, că nu am găsit-o în dicţionare româneşti.
Anyway, am ajuns până la urmă la concluzia că doar fraierii îşi asumă întreaga responsabilitate pentru viaţa lor şi consecinţele ei. "Baieţii şmecheri" dau vina pe D-zeu sau inventează ceva care să îi absolve de responsabilitate. Cu alte cuvinte, găsesc pretexte şi scuze.

Eu cred că intru în prima categorie. Însă, când o să îmi zică soră-mea că vorbesc prea mult despre X, o să îi zic că am oneită. Nu mă brusca, sunt bolnavă, da? :))


0 comentarii to "Oneitis şi americanii"

Despre



Puzzle piece

Blog cu personalităţi multiple.

Din urmă...

Câţi m-au vizitat până acu:

logo SF

Web hosting for webmasters