No title

Azi am cunoscut cea mai rea şi mai insensibilă persoană. O cheamă Bianca. Ce e aşa rău la ea? Păi a ajuns la stadiul avansat în care face rău persoanelor dragi fără măcar să realizeze. Vreo clipă. Nici măcar după ce i se reproşează (i se atrage atenţia) că are un comportament nelalocul lui. Tot nu poate să accepte (nici măcar în sinea ei) că ceea ce face şi spune este greşit şi într-adevăr îi răneşte pe cei dragi. Ca şi cum i s-ar fi înnegrit sufletul şi nu mai ştie să reacţioneze altfel decât cu o furie continuă şi total nejustificată. Asemenea unui animal care aşteaptă apropierea pradei pentru a sări să o sfâşie în bucăţi. Animalul e justificat, îi e foame, însă Bianca nu. Setea de furie nu se pune.
Pentru asta merită calificativele din prima frază. Tot pentru asta merită să nu o mai iubească nimeni.


P.S. Bianca sunt eu. Nu mulţi îmi ştiu numele ăsta, aşa cum nu mulţi îmi ştiu partea asta din personalitate. Şi da, majoritatea ar putea spune că sunt emo. Sunt. Doar azi. Am motive.



LE: Nu are nici o legătură cu Valentine's Day, cum poate le dă prin cap unora.


1 comentarii to "No title"

  • they say that, if you smile at least once in you life, you can't be that bad :)

Despre



Puzzle piece

Blog cu personalităţi multiple.

Din urmă...

Câţi m-au vizitat până acu:

logo SF

Web hosting for webmasters