OOPS!!


Bun. Am mai predat un proiect la facultă azi. Pot să mă ocup cum se cuvine de leapşa pe care am primit-o ieri de la Cătă: Top 5 gafe colosale.



Nu ştiu cât de "colosale" pot fi numite astea, dar sunt primele care mi-au venit în minte, şi bineînţeles sunt gafele mele, personale :))


So, here we go:


1. La Mulţi Ani.. Alina! Cred că una din cele mai mari gafe le-am făcut prin clasa a 11a sau a 12a, de Sf. Andrei. Cum şi eu sunt Andreea, de obicei ţin minte persoanele care au acelaşi nume şi le trimit mesaje de ziua onomastică. La fel am făcut şi cu Alina, o tipă cu care mă întâlneam în fiecare zi în staţia de autobuz şi care era într-o clasă paralelă. I-am trimis mesaj de "La mulţi ani" de Sf. Andrei... la care răspunsul a fost : "De ce? Că nu e ziua mea azi. Abia peste o lună." Iar eu, ca să îmi amplific gafa, îi mai trimit un mesaj: "Păi cum? Azi e Sf. Andrei! Nu te cheamă Andreea?". Bineînţeles că răspunsul a fost negativ. Jur că o aveam trecută Andreea în telefon. Nu ştiu cum de am înţeles greşit :))

2. Se întâmpla acum vreun an sau doi, în Timişoara. Prin intermediul unei prietene, cunosc într-o seară doi tipi străini, unul francez, unul belgian, care lucrau pe atunci la Alcatel cred. Facem cunoştinţă, ştiu că unul e belgian şi unul francez însă bineînţeles că uit asta pe parcurs. Oricum pentru mine nu prezenta mare importanţă, fiindcă cu ambii vorbeam în franceză. Asta până când la un moment dat îl întreb pe belgian "Din ce oraş din Franţa spuneai că eşti? Din Lyon sau Paris, ca si Michel?". Am întrebat asta cu o faţă aşa de senină şi nevinovată încât nu am reuşit să îl enervez. Mi-a spus doar: "Sunt belgian!! Belgienii nu sunt din Franţa! Aşa ca între prieteni, să nu îl faci niciodată pe un belgian francez sau invers, că e ca şi cum l-ai înjura". Şi chiar aşa şi este. M-am mai documentat ulterior.. Uite ce am găsit aici:


3. Acum vreo 8 ani. Merg la şcoala mea generală să o aştept pe soră-mea să iasă de la ore, să mergem împreună acasă. Între timp, apare o femeie la vreo 50 şi ceva de ani, cu batic pe cap şi se postează şi ea pe hol aşteptând să iese copiii. La un moment dat intrăm în vorbă, şi îmi spune pe cine aştepta. După vreo 10 minute îmi zice că nu mai are răbdare să stea, dar să îi spun eu Irinei, sau cum o chema, că a fost pe acolo. După ceva timp, ies copiii. Fata respectivă era prietenă de-a lu soră-mea. O cunoşteam cât de cât, aşa că am mers la ea şi i-am zis : "Vezi că a trecut bunică-ta pe aici. Mi-a zis să îţi spun că te-a aşteptat". Se uită la mine câş şi îmi răspunde: "Bunica?? Ce să caute la şcoală ?? Ea nici nu ştie la ce şcoală învăţ". În fine, nu ştiam ce să îi mai răspund. Am aflat mai târziu, în drum spre casă, de la soră-mea, că de fapt...... aia era mamă-sa.

4. Hello! .... again! În octombie anul trecut, am organizat recrutările la OSUT. Facem înscrierile, chemăm oamenii la interviu, îi selectăm, apoi convenim să dăm telefoane la toţi cei 50 de oameni admişi să îi anunţăm şi să îi chemăm la un welcome party. Şi mă apuc eu să dau telefoane.... multă gălăgie în sediu... du-te vino... trebuia să fac un semn pe listă, ca să ţin minte unde am sunat şi unde nu. ram deseori întreruptă de câte ceva. Pe când ajung pe la poziţia 40 şi ceva, intervine ceva şi trebuie să las puţin sunatul. Când revin, sun exact la poziţia care nu era însemnată, sun, spun poezia....şi aflu că pe fata respectivă numai ce o sunasem cu 3-4 minute înainte :))

5. Iar la a 5-a nu mă pot hotărî ce să scriu pentru că nu prea îs nu ştiu ce gafe semnificative sau originale. Li s-au mai întâmplat şi la alţii. La fel, ca şi Cătă, prima dată când am auzit numele decanului nostru, Marilen Pirtea, am crezut că e femeie. Am avut ceva probleme cu punctajele la cazare, aşa că a trebuit să merg la biroul lui pentru a depune o cerere, el fiind cancelar pe vremea aia. Şi am întrebat-o pe secretara lui "DOAMNA Pirtea este?".
Sau când am fost la un meci al echipei din oraşul meu natal, cu Steaua. Şi m-am aşezat în galeria Stelei. Dar nu ţineam cu Steaua... :]

În fine, asta îi cam tot ce mi-a venit în minte azi noapte când am adormit greu din cauza otitei.
Ca o analiză post-scriptum, pot spune că, în general, gafele pe care le fac sunt din cauză că sunt aiurită... uit nume, informaţii, înţeleg greşit... cam aşa e cu Peştii aştia :)) Deşi după noul horoscop, aş fi Vărsător, dar nu cred! :))

Leapşa o pasez acuma la Roxi (că sigur are de unde scrie >:) ). Can't wait to see! :)


0 comentarii to "OOPS!!"

Despre



Puzzle piece

Blog cu personalităţi multiple.

Din urmă...

Câţi m-au vizitat până acu:

logo SF

Web hosting for webmasters