Piţi style

Este ora 1 noaptea si nu pot sa dorm, ca de obicei... Încep să mă gândesc la întâmplările de peste zi şi îmi vine în minte o discuţie. Aşa că mă apuc de scris...
Ieri la facultate, înainte de începerea unui curs. Pauză de ţigară. Un coleg îmi butonerază telefonul şi dă peste o poză de-a mea. asemănătoare cu cea de pe blog, de la profil. Reacţia lui: "Pitzi style!". Iar eu îi răspund consternată: "WTF? De unde şi până unde?". I mean, ceea ce aveam diferit faţă de Andreea cea de zi cu zi era puţin ruj mai roşiatic pe buze şi părul aranjat frumos, în sensul că am "cuminţit" şuviţele rebele cu placa, fără a mai completa cu spumă, fixativ, ceară sau alte tâmpenii care oricum mă fac să mă simt ca şi cum nu m-aş fi spălat pe cap recent, chiar în ziua aia.
Şi totuşi, de unde PITZI STYLE? Sensul cuvântului "piţipoancă" a fost mult denaturat faţă de sensul iniţial. Îmi aduc aminte prima dată când am auzit cuvântul. A fost la bunicul meu, şi se referea la o vecină/cunoştinţă care era de-a dreptul vulgară şi cam "trompetă" (sau curvă într-o română general acceptată). Mi-a sunat foarte amuzant pe atunci. Şi în continuare mi se pare foarte expresiv. Încă îl asociez cu tipa respectivă.
Acum sensul a fost mult îmbogăţit, incluzând: foarte prost gust la îmbrăcăminte, "zugrăveli" faciale şi exces de gablonţuri. Dar totuşi, de când o tipă care se aranjează şi ea puţin să facă impresie bună, folosind minimum de machiaj, a ajuns piţipoancă??
Eu înţeleg că bărbaţii preferă naturaleţea, de acord, dar chiar şi ei sunt încântaţi şi mândri când gagica se pune la punct şi atrage privirile celorlalţi. True? Deci, cum rămâne? Piţi sau nu?


Later edit: am schimbat poza profilului meu. Asta era inainte:


4 comentarii to "Piţi style"

  • Ok...deci cand esti tu pitzi, inseamna ca termenul se aplica la restul de 2/3 femei normale care se aranjeaza... si nu umbla sa puta dupa ele, cu parul nepieptanat de o saptamana si mai folosesc un ceva cosmetic, ca deh, fatza are necesitati :D Atunci de ce se mai fac cosmetica, daca sunt dovezi clare de pitzipongeala? :)))

  • Din contră. Poza de aici de pe blog dă mai mult a rockeriță :p

  • @ Adrian: tocmai ce am schimbat-o :) alta era poza, o sa o adaug la sfarsitul postului, ca sa nu mai existe confuzii :)

  • hey... I remember that red dress :) and it wasn't "Pitzi style", that's for sure ;)

Despre



Puzzle piece

Blog cu personalităţi multiple.

Din urmă...

Câţi m-au vizitat până acu:

logo SF

Web hosting for webmasters