File de... sfarsit de vacanta

Hello hello hello!

Dupa absente seculare, ce au durat doua luni de zile, timp in care am fost la mare, la munte, la bunici si am "chiert" vremea aiurea pe acasa, mi-a venit din nou cheful de scris pe blog. De cateva zile tot citesc blogurile unor oameni, si mi-am adus aminte de al meu saracu, pe care s-a cam asternut praful... virtual. Asa ca revin in forta :))

Nu stiu cum a fost vacanta asta pentru voi, dar pentru mine a fost faina, m-am plimbat mult, n-am prea stat pe acasa decat acum in septembrie, ca sa imi fac lucrarea de practica. Iar acum, astept cu nerabdare sa ma intorc la Timisoara, sa intru din nou un PRIZA!

Dar sa nu mai lungim vorba, hai sa va arat niste poze de vacanta:

- de la nunta de la Arad (27.07):


- de la mare (Costinesti) (11-18.08):

- de la munte (Garana - Take a look inside 2008) (25-30.08):



Postul urmator o sa il dedic orasului meu natal, Alba Iulia, care desi e cam pustiu pentru gustul meu (sau poate m-am obisnuit prea mult in Timisoara), are frumusetile lui istorice, pe care edilii au inceput sa le puna in valoare, din fericire.


0 comentarii to "File de... sfarsit de vacanta"

Despre



Puzzle piece

Blog cu personalităţi multiple.

Din urmă...

Câţi m-au vizitat până acu:

logo SF

Web hosting for webmasters