Back in the saddle again

Ca orice lucru fain, şi vacanţa mea la mare s-a terminat repede. A fost fain, da parcă prea aglomerat. Şi vremea a fost cam capricioasă.
Drumul încolo a fost distractiv. În 14 ore pe tren, nu am apucat să dorm deloc. Am fost tot pe coridor, am băut bere, am povestit cu lumea, mi-am făcut gaşcă de mers la plajă :)
Din Constanţa până în Costineşti, CFR-ul mi-a întins nervii la maxim, au fost întârzieri strigătoare la cer, nu mai avea răbdare deloc, vedeam marea din tren.... şi trenul stătea.... câte o jumătate de oră sau mai bine în mijlocul câmpului. Am ajuns într-un final, mi-am făcut cazarea. am băut o cafea şi am tăiat-o spre plajă.
Primele 2 zile au fost ok, am făcut baie în mare, însă după cutremurul de miercuri, apa s-a umplut de alge, care pe deasupra mai şi miroseau îngrozitor. So, no bath for the next days.
Serile le-am petrecut prin White Horse - cu multă bere, pe plajă la Tropical Beach, lângă obelisc - cu vodcă, sau la terasa Vraja Mării, în spate, lângă plajă, cântând la karaoke alături de organizatori, cei de la USR - cu mult vin (e bun pentru voce) :)

În concluzie, am cunoscut o grămadă de lume de prin toate colţurile ţării, am băut, m-am bronzat - parţial, că n-a fost prea cald -, am cântat, am dansat ....

Ce îmi place mie la mare? Căldura, nisipul şi faptul că pot să umblu peste tot doar în costum de baie fără să comenteze cineva că sunt indecentă :))

Ce nu îmi place? Aglomeraţia mult prea mare, kitsch-ul de la tot pasul, cluburile care se înmulţesc de la un an la altul şi care îs pe acelaşi calapod - aceeaşi muzică, aceleaşi fiţe...

Cam atât despre aventurile la mare, detaliile picante nu se scriu ;))


L.E. La mulţi ani tutoror Mariilor!


0 comentarii to "Back in the saddle again"

Despre



Puzzle piece

Blog cu personalităţi multiple.

Din urmă...

Câţi m-au vizitat până acu:

logo SF

Web hosting for webmasters