Leapsa ciudata..

Am primit de vreo 2 săptămâni o leapşă de la Roxi, însă nu am avut nici timp nici chef de ea, când am văzut-o aşa lungă. Acu mă încumet să o parcurg. Să vedem ce-o ieşi:

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al 4-lea rând:

"- Eşti bun cu mine" (Joey Goebel - Torturaţi-l pe artist)

2. Fără să verificaţi, cât e ora?
00:30

3. Verificaţi!
00:40

4. Cum sunteţi îmbrăcat(ă)?
în pijamale, e foarte comod în faţa compului de acasă

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
La cum arată blogul meu mai nou, întrebându-mă când l-am revăzut ultima dată :)

6. Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?
al televizorului care merge în stânga calculatorului

7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
astă seară, cu o fostă colegă de liceu. Ne-am pus la curent cu ce s-a mai întâmplat prin vieţile noastre (şi ale foştilor colegi absenţi) de la Paşti încoace.

8. Ce-aţi visat ieri noapte?
de obicei nu ţin minte. Cine doarme lângă mine poate auzi aproape în fiecare dimineaţă ce visez. Povestesc tot în somn, parcă aş fi narator.

9. Când aţi râs ultima dată?
acum vreo 2-3 minute. Şi mai râd şi pe măsură ce completez la chestionaru ăsta idiot :)

10. Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?
păi, fiind acasă, la Alba, în sufragerie, am 2 tablouri vechi.

11. Daca aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
hmm... cred că o afacere, să fac mai mulţi bani cu ea.

12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
Die Falscher (The counterfeiters) -
2007, film nemţesc despre cea mai tare operaţiune de falsificare de bani din istorie, din perioada celui de-al doilea război mondial. Mi-a plăcut.

13. Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?
da, nu îmi recunosc oraşul natal. S-au făcut multe modificări în partea istorică, încât nu îmi vine să cred că sunt în Alba

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?
e cam lung, şi parcă ar fi rupt dintr-un oracol de-ăla, cum erau la modă acum vreo 10-12 ani

15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă.
m-am reapucat de citit (beletristică, nu cărţi de telefon), lucru nu prea obişnuit la mine, mai ales de când sunt la facultate.

16. Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetiţă?
Clar: Veronica.

17. Si dacă ar fi vorba de un băiat?
Sebastian

18. V-aţi gândit deja sa locuiţi în străinătate?
Mais, biensur :)

19. Ce aţi dori că Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?
You can go back. We don't need you here yet.

20. Daca aţi putea schimba ceva in lume (în afară de politică), ce aţi schimba?
aş reface stratul de ozon, nu mai suport anomaliile astea

21. Va place sa dansaţi?
Yup :)

22. George Bush?
Un boschetar? Nu prezintă nici un interes pentru mine.

23. Ce aţi văzut la televizor ultima dată?
muzică pe VH1

Leapşa o ia cine vrea, nu vreau să împovărez pe nimeni.


0 comentarii to "Leapsa ciudata.."

Despre



Puzzle piece

Blog cu personalităţi multiple.

Din urmă...

Câţi m-au vizitat până acu:

logo SF

Web hosting for webmasters