Transilvania Tattoo Expo



Citeam ieri sau alaltăieri pe blogul Tomatei despre LA Ink, Miami Ink şi expoziţia lansată de ea cu tatuajele şi piercing-urile bloggerilor. Mi s-a părut interesant articolul şi expoziţia, sunt foarte curioasă ce tatuaje are lumea. Iar pentru cei care nu şi-au făcut încă unul, dar îşi doresc foarte mult şi nu au încă idee despre model (în categoria asta intru şi eu), s-a organizat la Sibiu în weekendul ăsta prima expoziţie de acest gen din România. În cadrul expoziţiei, vor fi prezenţi 35 din cei mai mari artişti tatuatori din lume. Care mai ajungeţi pe acolo azi, puteţi vedea demonstraţii live, precum şi seminarii de body painting şi body piercing.

Evenimentul este la prima ediţie dar organizatorii doresc să îl continue şi la anu. Eu cred că o să aibă succes, întrucât tot mai multă lume este interesată de tatuaje.

Şi eu vreau unul cât de curând, am stabilit unde îl vreau, dar nu ştiu încă ce model. Tre să mă gândesc la ceva reprezentativ, întrucât o să îl port toată viaţa; chiar nu sunt adepta operaţiilor cu laser.

Any ideas? (pt. cei care mă cunosc)


Sursa aici.


1 comentarii to "Transilvania Tattoo Expo"

  • Ce coincidenta. :P Nu stiam de expozitia de tatuaje si piercinguri de la Sibiu, dar se pare ca a picat la tanc. ;))

    Daca ti-l faci cumva pana pe 19, fa-i o poza si trimite-o pentru expozitia mea. :P

    Bafta. :)

Despre



Puzzle piece

Blog cu personalităţi multiple.

Din urmă...

Câţi m-au vizitat până acu:

logo SF

Web hosting for webmasters