Idei de concert in Timisoara

Cine ai vrea să cânte la Zilele Timişoarei?

Cam aşa sună leapşa primită cu neruşinare de la Roxi, în plin proces de concepere a lucrării de licenţă.

Eu aş propune pe :

  • Staind, pe care îmi doresc de mult timp să îi văd intrun concert, dar destul de slabe şanse să îi prind în Europa.
  • Xandria sau Within Temptation - mă fascinează vocile tipelor din trupă;
  • Depeche Mode, poate până prin august ajung şi ei prin România;
  • Placebo, dacă tot n-am bani să mă duc să îi văd la Bucureşti;
  • Dolores O'Riordan, fosta solistă de la The Cranberries.
Nu cer prea mult nu? Poate în două mandate strâng ăştia de la primărie banii pentru ei.

Si dacă nu se poate, măcar pe Alternosfera să îi aducă :)

And the leapşă goes to... Cătă and Cristi.


0 comentarii to "Idei de concert in Timisoara"

Despre



Puzzle piece

Blog cu personalităţi multiple.

Din urmă...

Câţi m-au vizitat până acu:

logo SF

Web hosting for webmasters