Leapşă de la Roxi

Da, deci am primit şi eu o leapşă de la Roxi acum vreo 2 zile, dar din păcate nu am avut timp deloc de ea, sau poate, am pasat-o puţin...
Însă mă ocup acum de ea, întrucât domnişoara în cauză mă tot bate la cap cu ea :))

Întrebările primite de la ea erau următoarele (cu răspunsurile ataşate):

1. Când ai fi vrut să trăieşti (în România)?

Păi, cred că mi-ar fi plăcut perioada interbelică, fiindcă e cea mai controversată, cea mai "colorată", din punctul meu de vedere. Şi în plus, atunci jazzul era în floare :)

2. Care e sportul tău de performanţă?

Hmm, evident, în ultimul timp, hal-BERE :))


Acum, pasez leapsa lui Pandi, sa vedem ce zice ;)


2 comentarii to "Leapşă de la Roxi"

Despre



Puzzle piece

Blog cu personalităţi multiple.

Din urmă...

Câţi m-au vizitat până acu:

logo SF

Web hosting for webmasters