Concert Luna Amară


Aseară am fost la Luna Amară. A fost în Setup Venue. Pe site-ul lor, de unde ştiam eu de concert de acum o lună, scria că e de la ora 21. Afişele de prin oraş nu le-am văzut, însă cineva îmi spunea că scrie ora 22 pe ele... dar că nu e foarte sigur de asta. Cum să risc să ajung la 22 şi ceva şi să ratez câteva melodii din concert? Aşa că, m-am conformat, am anunţat fetele şi, după un drum "pe scurtătură" (care s-a dovedit mai lung şi mai creepy decât dacă luam calea cunoscută). Am ajuns la 21:30, am luat câte o bere şi am aşteptat.... Am terminat berea şi încă aşteptam... Am început să mă plictisesc şi să îmi fie frig... m-am mai fâţâit pe acolo, să mai salut lumea cunoscută, să treacă timpul mai uşor.... localul era plin cam în proporţie de 30-40%.

Concertul a început până la urmă, după îndelungi aşteptări, la ora 22:45 (da, pe afiş scria 22)... Să zicem că au mai aşteptat să mai apară lumea... dar cum toţi studenţii netimişoreni sunt plecaţi acasă "să voteze", nu prea aveau de unde să mai vină în plus. Cei care au ţinut neapărat să îi vadă au mers din vreme (ca şi mine). Ceilalţi au mers la Noaptea Devoratorilor de Publicitate sau la Timişoara Jazz Festival.

A ţinut aprox. 2 ore toată treaba. Au mai venit ceva oameni pe parcurs. Atmosfera era acceptabilă în partea din faţă, dar restul parcă dormeau pe ei. Come on! Parcă erau la operă, nu la concert rock!
Mie una mi-a plăcut. Cronologic vorbind, mi-a plăcut mai mult partea de început, primele 2-3 melodii, şi ultima jumate de oră. Ca atmosferă şi ca melodii. Mă bucur că au cântat pâna la urmă şi "Dizident" şi "Folclor", melodiile mele preferate. Printre altele, au mai cântat şi: "Oraş", "Gri Dorian", "Roşu aprins" (pe care a cerut-o în disperare publicul din faţa scenei), "Loc lipsă", "În cercuri", "Întunecare", "Luni de fiere"...

Per ansamblu, mi-a plăcut. M-am "agitat" puţin pe acolo. Îi aştept din nou. Poate o să îi văd la Cluj, pe 12 decembrie, în Roland Garros, la DO Fest, alături de alte trupe faine. Aşa am pretext să merg în Cluj ;)

După concert, a mai urmat un afterparty DnB, dar nu prea a mai rămas lume la el...

Nu am avut aparat să fac poze, şi nici fotograful personal (ştiu că o să se supere când vede asta :D) cu mine, deci singura poză care am postat-o e luată de pe net.

Ascultaţi melodia asta şi mergeţi la vot, oameni buni! Votaţi şi pentru mine, care n-am apucat să merg acasă...



Iar, deseară, care merge la Jazz?


6 comentarii to "Concert Luna Amară"

  • Fotograful personal? Ma intorc eu in Tm. Vezi tu!!!
    P.S. La Jazz Tm e 80 de lei intrarea. :)))

  • Hihi.. Ştiam că o să stârnesc reacţia asta din partea ta :)) Am scris chestia aia tocmai cu intenţia asta. Să îmi zici numa când te întorci, să ştiu să îmi pregătesc vesta anti-glonţ :))

    Las că trece supărarea în Taine. Dau o bere! ;)

  • Nu mai beau bere :))
    Si ce beau eu, costa mai mult. :P
    Vezi tu deseara!

  • hehe exact aia e cred - organizatorii mai asteptau lume sa nu iasa stramb. n-am fost la luna dar am fost la coma si a fost fain dar da parca publicu de rock a cam uitat sa se miste la concerte.

  • @George: asta pentru că lumea care merge acum la concerte rock nu prea cunosc mare lucru din domeniu.. e plin de "pokemoni" care cred că dacă îşi lasă plete şi se îmbracă în negru îs rockeri. Dar vin la concert şi cer numai balade şi melodiile cele mai comerciale.. poate pentru că numa pe alea le ştiu...?

  • Hehe, de agitat nu m-am agitat, dar am penele lor :D

Despre



Puzzle piece

Blog cu personalităţi multiple.

Din urmă...

Câţi m-au vizitat până acu:

logo SF

Web hosting for webmasters