Revenire

Dupa o lunga pauza in care nu am postat nimik, mi-a venit azi cheful de scris.... stiti cum e, cand omu' n-are de lucru isi face... iar cum astazi pentru mine este ultima zi de sesiune, nu mai am nici cel mai mic chef de invatat....
Vremea e frumoasa afara, iar razele soarelui care bat pe geamurile si peretii camerei mele de camin, imi fac viata insuportabila inauntru... Mai ca m-as duce in parc cu laptopul si sa invat acolo pentru maine, dar, din pacate nu s-au montat inca prize pe malul Begai, ca sa nu vin din 2 in 2 ore in camera sa incarc bateria la laptop :)
Asa ca imi vine chef sa scriu... altceva decat comenzi Oracle...

In urmatorul post voi scrie despre muzica ce m-a ajutat sa ma concentrez cat de cat in sesiune..


0 comentarii to "Revenire"

Despre



Puzzle piece

Blog cu personalităţi multiple.

Din urmă...

Câţi m-au vizitat până acu:

logo SF

Web hosting for webmasters