Happy New Year!


LA MULTI ANI 2007!!

Iata k a mai trecut un an... am imbatranit :( Anu asta skimb prefixu'..

Ei bine, lasand melancolia la o parte, e o zi destul d imp pt noi azi: am intrat in Europa. Stiu k suna ciudat, noi de fapt sunt in Europa de mai bine de 2000 de ani... dar nah.. acum avem un loc mult mai important.
Ma uitam mai devreme la TV... numai dezbateri: avantajele si dezavantajele aderarii noastre.... ok, ce am retinut si ii cel mai imp pt mine e k nu mai am nevoie de pasaport sa trec granita...nu k nu as avea. In rest, o sa fie si o groaza de tampenii..
Whateva.. nu am kef sa lungesc povestea acum si sa plictisesc cititorii... :)

TTYL


0 comentarii to "Happy New Year!"

Despre



Puzzle piece

Blog cu personalităţi multiple.

Din urmă...

Câţi m-au vizitat până acu:

Web hosting for webmasters